Зварювання

Зварювання – це просто. ::

Навчіться варити за пару годин.

В основному варіть горизонтальні шви. Якщо треба заварити вертикалку або стелю, покладіть деталь на стіл так, щоб шов знову був нижнім горизонтальним.

Електрод тримайте під кутом 45 градусів до поверхні і варіть зрушуючи його до себе або зліва-направо (для правші). Ви повинні постійно утримувати дистанцію в 3-4-6 мм від кінця електрода до зварюваної поверхні. Міняючи дистанцію ви варіюєте струм і напруга дуги.

Уважно дивіться на дугу між електродом і зварюваних швом. Відразу за кінцем електрода є “дзеркало” – блискуча еліптична поверхню. Це і є зона зварювання. Торкаючись цим “дзеркалом” зварюються країв, ви їх зварюєте, сплавляючи метал стікає з електрода з розплавленим краєм.

За дзеркальцем йде більш каламутна (але світиться яскраво-жовтим кольором) область – шлаковая зона. Тут утворюється окалина – сплав обмазки електрода з оксидами металів, що зварюються. Цю окалину можна оббивати тільки тоді, коли вона охолола і почорніла. Не забудьте окуляри на очі, оббиваючи окалину! Окалина, що потрапила в око, не виявляється магнітом.

Рух електрода при зварюванні – зигзагообразное, напів-місячне, вісімкою і т. д. Оттренировать цей рух можна, взявши олівець і закріпивши його в чомусь подібному держателю електрода. Малювати, природно, по паперу.

Удачи!

При хорошому почутті металу і правильно підібраних токах, ви зможете “підштовхувати” розплавлений метал кінцем електрода або дугою в потрібну зону для утворення красивого шва.

Ще одне важливе доповнення:

Товщина шва повинна бути дорівнює товщині зварюваних деталей. Якщо товщина деталей перевищує 5-6 мм, то необхідна оброблення крайок під кутом 45 градусів для подальшого заповнення повністю цієї канавки.

Перед зварюванням потрібно зачищати зварюються деталі до металевого блиску. Це зменшить утворення киплячого шлакового шару і буде менше пір у зварюванні.

Зварювання занадто довгою дугою призводить також до утворення пір через переривання стікання металу з електрода.

редагування: vovka (3 вересня 2011), редаговано 5 раз (а)

Incoming search terms:

  • Зварювання довгою дугою

_0.31MB/0.00676 sec